Uzmanību!
Preču gaidīšanas laiks ir no 2 nedēļām līdz 4 nedēļām. Prece tiek piegādātas pēc individuāla pasūtījuma no piegādātāja no Rietumeiropas. Sīkāka informācija par preci atrodās preču lapā sadaļā Pirkuma noteikumi vai pa tālr. 27 535 412

1. Bezmaksas - Preču saņemšana mūsu birojā
Pirmdiena | 13: 00–18:00 |
Otrdiena | 10: 00-16:00 |
Trešdiena | 10: 00-16:00 |
Ceturtdiena | 13: 00-18:00 |
Piektdiena | 10: 00-13:00 |
Sestdiena | Slēgts |
Svētdiena | Slēgts |
Mēs Jums nosūtīsim e-pastu uz Jūsu norādīto e-pasta adresi, kā arī īsziņu uz Jūsu norādīto tālruni, kad preces būs gatavas saņemšanai. Pasūtījumus mēs uzglabājam 15 darba dienas; ja šajā periodā Jūs preces nevarat izņemt, lūdzam mūs informēt, sūtot e-pastu uz Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..
Lai saņemtu pasūtījumu, ir nepieciešams:
1. Pasūtījuma numurs
2. Personu apliecinošs dokuments (pase vai eID karte).
3. Ja pasūtījumu saņems cita persona – norādiet to, veicot pasūtījumu vai sazinieties ar mums kontakttālrunis + 371 27535412 vai e-pasts Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..
2. Piegādi kurjers Rīgas teritorijā
Piegādes cena Rīgas pilsētas robežās
7.99 EUR + PVN
3. Izņem OMNIVA pakomātā.
4.5+ PVN
- Sūtījuma izņemšana tikai 15 sekundēs.
- Sūtījuma uzglabāšanas laiks - 7dienas.
- Sūtījuma atgriešana sūtītājam līdz 14 dienu laikā.
- Sūtījumu izsekošana tiešsaitē.
- Saņēmēja informēšana par pienākušu sūtījumu ar īsziņas un/vai e-pasta starpniecību.
Sūtījums var svērt līdz 30 kg.
4. Piegāde ar Latvijas Pasts visā Latvijas teritorijā
SŪTĪJUMS IZSNIEGŠANAI PASTA NODAĻĀ
Jūs saņemsiet no Latvijas Pasta uzaicinājumu ierasties pasta nodaļā saņemt savu preci.
Ja neatradāt atbildi uz savu jautājumu, lūdzu, zvaniet mums:kontakttālrunis + 371 27535412 vai rakstiet e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..
Uzmanību! Saņemot sūtījumu, adresātam ir tiesības lūgt pasta darbiniekus to atvērt, lai pārbaudītu tā saturu un noteiktu, vai saturs nav bojāts vai trūkst. Ja tiek konstatēts, ka saturs ir bojāts vai trūkst, saskaņā ar noteikto kārtību tiek sastādīts protokols un paziņots par iesaistīto pasta operatoru, kā noteikts normatīvajos aktos par pasta sūtījumu apmaiņu šādos gadījumos, lai noteiktu pasta operatoru atbildība. Optimāli ir veikt video vai fotoattēlu fiksēšanu. Ja pircējs neievēro šo noteikumu, tad
pastam nav juridiska pamata kompensācijai satura bojājuma vai zaudēšanas gadījumā.
Līdz 5 kg | 2,80 |
Līdz 10 kg | 3,30 |
Līdz 15 kg | 4,90 |
Līdz 20 kg | 5,50 |
Cenas noradītas bez PVN |
5.Piegāde ar kurjeru uz Baltijas valstīm
Līdz 1 kg | 5.7 |
Līdz 3 kg | 7.04 |
Līdz 5 kg | 8.5 |
Līdz10 kg | 11,5 |
Līdz 15 kg | 13,70 |
Līdz 20 kg | 15 |
Cenas noradītas bez PVN |
Saņemšanas procedūra ārpus Latvijas robežām ir šāda.
1) Ja sūtījums galamērķa valstī ir bojāts, piegādes brīdī saņēmējam jāsastāda un jāparaksta attiecīgs paziņojums.
2) Ja sūtījums tiek saņemts labā stāvoklī un piegādes laikā ir bojāts, klients un kurjers kopīgi sastāda aktu, un saņēmējs to paraksta, pieņemot sūtījumu.
3) Ja paka tiek piegādāta labā stāvoklī, klients paraksta bez pretenzijas un saņem paku.
Tāpēc, ja pakete patiešām tika sabojāta (pirms klients palika viens ar to), ir ļoti svarīgi, lai klients reģistrētu šo bojājumu piegādes laikā.
Ja tas nav izdarīts, nauda un preces netiks kompensētas.